Hodnocení obchodu

4,9 667 hodnocení
5
646x
4
10x
3
3x
2
0x
1
8x
Nevyplňujte toto pole:
Avatar autora | 1.11.2021
+ + rychlost a spolehlivost

EF Avatar autora Eva Ferenceiová | 26.10.2021
Jako vždy velká spokojenost a mohu jen doporučit.
P Avatar autora Pavla | 26.10.2021
Velká spokojenost .Tyto fazole si většinou vozíme že Slovenská,ale letos jsme zapomněli. Tak jsem volila tuto možnost, protože u nás jsou k dostání jen malé bílé.
MP Avatar autora Michal Port | 24.10.2021
Velká spokojenost! Výborné ořechy ve skořápce. Díky!
K Avatar autora Kamil | 18.10.2021
Super
Avatar autora | 14.10.2021
+ Rychlost dodání
+ Čerstvost

Avatar autora | 13.10.2021
+ Obzvlášť oceňuji země původu

DN Avatar autora Drahomíra Nová | 11.10.2021
Komunikativní, spolehlivé.Super.
LJ Avatar autora Lucie Jedličková | 10.10.2021
Objednala jsem neloupane liskove orechy a lepsi jsem nejedla. Opravdu vyborne, cerstve, stavnate...
Avatar autora | 5.10.2021
Komunikace ,rychlost dodání všechno super
J Avatar autora Jana | 5.10.2021
Jiz nekolik let objednávám ořechy a jsou výborné. Dekuji.
M Avatar autora Mária | 4.10.2021
super
E Avatar autora Eliška | 4.10.2021
Rychlá komunikace s obchodem, ovšem mě informovali,jak o spozdeni sklizně,tak pak hned kdy bude zboží odesláno.. Ořechy výborné.
Avatar autora | 1.10.2021
Vše v pořádku.
HM Avatar autora Hnat Martin | 25.9.2021
Ano rychlé dodání supr cena děkuji
Avatar autora | 24.9.2021
Rychlost dodání, vždy spokojenost.
Avatar autora | 23.9.2021
+ Kvalitní produkty

H Avatar autora Hana | 19.9.2021
Vynikající! Objednala jsem 5kg fazolí a z obchodu mi okamžitě volali, jen aby mi nabídli možnost, jak snížit cenu za dopravu. Rychlé, jednoduché a naprosto spolehlivé jednání. Velmi ráda budu nakupovat ve Farmářském koutku dál.
M Avatar autora Miroslava | 13.9.2021
Vše proběhlo na 100% Druhy pohodovy nakup.
Avatar autora | 13.9.2021
- Jednání ve stylu, my to zboží máme, těžko ho seženete někde jinde, jen si to zkuste.
- Vynucování sdělení osobních údajů, pod záminkou odmítnutí převzetí zásilky ze strany přepravce. Když jsem argumentoval, že takto mi zásilky chodí běžně mi bylo sděleno, že ONI to takto prostě nedělají. Buď jím sdělím vše co chtějí, nebo mi zruší objednávku.
- Nekomunikace obchodu, musel jsem volat, co se zásilkou je, arogantní jednání, následné zrušení objednávky ze strany obchodu.

Nedoporučuji,
Avatar autora (Administrátor)
U zboží bylo jasně uvedeno, že není skladem i předpokládaný termín naskladnění. Zákazník volal hned druhý pracovní den, že mu balíček nepřišel. Takže mu bylo sděleno, že zboží není skladem a že buď musí počkat jako všichni ostatní nebo se může podívat jinde. Co se týče vynucování osobních údajů, tak ano bylo požadováno jméno a příjmení místo smyšleného paskvilu. Objednávka je smlouva uzavřená na dálku a jako taková má své náležitosti. A mezi ně patří jméno a příjmení kupujícího. Bez toho objednávky opravdu nepřijímáme a nevyřizujeme. A je to i v obchodních podmínkách se kterými kupující odesláním objednávky souhlasil.